14 september White Mountains Woodstock N Hampshire - Reisverslag uit North Woodstock, Verenigde Staten van Maaike Steen - WaarBenJij.nu 14 september White Mountains Woodstock N Hampshire - Reisverslag uit North Woodstock, Verenigde Staten van Maaike Steen - WaarBenJij.nu

14 september White Mountains Woodstock N Hampshire

Blijf op de hoogte en volg Maaike

14 September 2017 | Verenigde Staten, North Woodstock

14 september White Mountains Lincoln/Woodstock New Hampshire

Als je schrijft hoe lekker het weer is dan is dat vragen om regen!

Vanochtend werden we om 04.30 wakker van het tikken op de camper.
Dat is dan weer jammer. Zeker vanwege onze planning om vandaag de Kancamagus highway te gaan rijden. Een van de mooiste west-oost verbindingen van de White Mountains.

Het is sowieso afwisselend rijden de laatste dagen, plaatsen met luxe ski resorts tot gezellige dorpjes als Woodstock in Vermont; alles voorzien van volop groen.

Wat je al jaren ziet langs de kant van de weg zijn die grote reclameborden van bijvoorbeeld makelaars en advocaten met heeeeel groot hun foto erbij. "Ongeluk gehad, bel letseladvocaat Smith". Maar tegenwoordig zie je het ook bij reclame's van aannemers of electriciens. En toen moest ik gelijk aan Suus denken. Alles wat in de States gebeurt komt 10 tot 20 jaar later ook naar Nederland. Wat is er nu beter dan een trendsetter zijn. "Voor al uw deskundig installatiewerk bel Franken" en dan een foto van Frans (met baard) big smile van 1x2 meter. Als we thuis zijn moet ik het er toch eens met hem over hebben! Gat in de markt.
Dit even terzijde.

Gezien het weer besluiten we eerst maar boodschappen te doen zodat we weer een paar dagen vooruit kunnen. 's Middags komen we aan bij de camping in Woodstock dit keer in de staat New Hampshire. Het is nog zwaar bewolkt maar wel droog.
We willen hier morgen graag wandelen dus eerst maar naar Visitor Center om route's en info omtrent weer en eventuele beren.
De Indian summer is hier om zijn mooist maar voor de top periode moet je hier over twee weken zijn. Dan is echt alles oranje, rood, geel en groen zeker met het zonnetje erop en een blauwe lucht er achter. Maar ja je kan niet alles hebben!

De meeste wandelroute's zijn twee tot drie uur, precies goed alleen kan op "showers"
is minimaal 50%. Beren zitten er wel maar daar zal je waarschijnlijk geen last van hebben. We zien het morgen wel.

Terug naar de camping waar ons borreluurtje steeds vroeger begint ?! en 's avonds maakt Ben een lekker Black Angus steak die overheerlijk is.

Morgen kijken we wat het weer doet, of wel blijven hier of we rijden verder richting Bar Harbor.