10 november Pinamar - Reisverslag uit Pinamar, Argentinië van Maaike Steen - WaarBenJij.nu 10 november Pinamar - Reisverslag uit Pinamar, Argentinië van Maaike Steen - WaarBenJij.nu

10 november Pinamar

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 November 2016 | Argentinië, Pinamar

We halen de was op en rijden naar Ostende een plaatsje naast Pinamar. Je kan van het ene strand naar het andere lopen. Ook hier was de camping gesloten. Het weer is heerlijk dus we rijden terug naar Pinamar terwijl uit de radio Franske Bauer op z'n Spaans weer klinkt.
De muziek uit de radio (als we bereik hebben) is het levenslied of een hoog Songfestival- gehalte.
We doen een rondje over de boulevard. Echt op het strand liggen gaat niet want je wordt gezandstraald.

Ben had in het boekje gelezen over een van de beste restaurants in Pinamar La Gamba aan het strand. Dan daar maar een uitgebreide lunch scoren. Het was lekker en weer een nieuwe overheerlijk witte wijn ontdekt.

Teug naar de camping in het bos om daar nog een nacht te blijven. Komt een man naar ons toe dat we beter ergens anders op de camping konden gaan staan want ze waren met een school en hadden ongeveer 55 kinderen bij zich. Voor de overlast en herrie.
Ten eerste waar wij stonden was de enige rechte plek op de camping en ten tweede vonden wij het ook wel een keer fijn om op een camping andere stemmen te horen buiten die van ons zelf.

De kinderen waren heel gedisciplineerd en netjes en het was gezellig om te zien hoe ze door de leraren werden geentertaind met speurzoeker spelen, dansen en gezamelijk eten.

Morgen richting ... nog geen idee een camping richting Buenos Aires die open is.